13 de març 2013

DECORACIÓ DE PRIMAVERA

L'any passat, fent una ruta de castells per la província de Lleida, vam anar a parar a Florejacs. Sense saber-ho s'hi feia La Fira de la Flor de Florejacs! La qual dóna la benvinguda a la primavera i guarneix el nucli amb les flors de la temporada, palesant així el seu títol de Poble amb Encant de les Terres de Lleida i embellint un patrimoni històric i cultural i un paisatge amb forta identitat que tan caràcter donen al poble.



Passejant per allà, vaig veure clar com podíem decorar l'escola!! 
Ho vaig comentar al cicle i ens vam ficar tots a crear!! Infants enfeinats creant flors!
El resultat el podeu veure al Blog de la meva amiga Eva: http://elpavellodinfantil.blogspot.com.es/2012/05/ja-hem-penjat-les-flors-fetes-amb.html .
El pavelló va quedar molt molt bonic, alegre i estava fet amb botelles de plàstic retallades i pintura!

6 comentaris:

  1. Una entrada molt maca! Ja tinc ganes que arribi la primavera!! Una abraçada enorme!!!

    ResponElimina
  2. Hola et començo a seguir ara... no et coneixia "tocaya"!!
    Aquesta decoració us ha quedat molt bonica.
    Petonets. Ens llegim!

    ResponElimina
  3. Hola Mireia!
    M'alegro que t'agradi:) Ens anem llegint!!

    ResponElimina
  4. MOltes gràcies!!Visito el teu blog i et segueixo ;)
    Una abraçada!

    ResponElimina